2007. gada decembrī WebMD ziņo: Liels cukura patēriņš var izraisīt smadzeņu traucējumus vēlāk dzīvē, norāda jaunākais pētījums ar pelēm.Zinātnieki no University of Alabama in Birmingham realizēja pētījumu uz septiņām pelēm, kurām deva ūdeni ar cukuru, kas atbilstu 5 saldo dzērienu skārda bundžiņām pieaugušam cilvēkam un astoņām pelēm vienkārši ūdeni.
Zinātnieki atklāja, ka pelēm, kurām deva ūdeni ar cukuru bija lielāks potenciāls saslimt ar Alcheimera slimību, nekā pelēm, kuras dzēra parasto ūdeni!
“Mēs nesakām, ka cilvēki, kuri dzers regulāri saldo dzērienus, dienās būs Alcheimera slimnieki, bet ir vairāki iemesli arī bez šī, kāpēc būtu jāsamazina cukurs un cukuroti dzērieni ikdienas uzturā” Ling Li .

